Miasteczko które żyje własnymi prawami. Pełne tajemnic i istot, które żyją w wiecznym ukryciu. Wrogów, jak i sprzymierzeńców tutaj nie brakuje, lecz ty kim będziesz?



 
IndeksSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZalogujFAQ

Share | 

 

 Opisy ras

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Join date : 05/03/2017
Liczba postów : 31
avatar
Admin
PisanieTemat: Opisy ras   Sro Sie 02, 2017 5:55 pm

Forum TVD ma do zaoferowania możliwość wcielenia się jedną kilku ras, jakie są dostępne na tym forum. Jedną a zarazem najważniejszą rasą, która nadawała fabuły w całym cyklu TVD są wampiry, które najpierw zostaną tu przedstawione, zatem.



WAMPIRY

Wampirem nie można się urodzić, co powoduje iż każdy z krwiopijców jest martwy. To między innymi dzięki śmierci, można się nic stać, lecz nie uda się to gdy w krwiobiegu niedoszłego trupa, nie zastanie się krwi wampira. Wampirza krew w połączeniu ze śmiercią człowieka powoduje iż nastaje przemiana, a zarazem nowe życie. PO przebudzeniu aby dokończyć przemiany należy dostarczyć do "pisklęcia" Krwi ludzkiej. Gdy wszystko pójdzie po myśli, wampir ma do wyboru krew ludzką, jak i zwierzęcą z czego pijąc tą drugą, krwiopijca staje się słabszy od swoich pobratymców, lecz w ten sposób nie krzywdy ludzi.
Nie bez powodu krwiopijcy nazywani są także dziećmi nocy. Bez odpowiednich artefaktów, nie są wstanie wyjść na słońce, a jeżeli to zrobią, zwyczajnie mogą spłonąć, co równa się z ich śmiercią. Można je także zabić za pomocą drewnianego kołka wbitego w serce, ale i także poprzez oderwanie głowy. Również groźne a zarazem śmiertelne, jest zderzenie się z wilkołakiem, a dokładniej ukąszenie wilkołaka, jest toksyczne a w późniejszym stadium śmiertelne. Słabością tej rasy jest również werbena, która jeśli zetknie się z wampirem osłabia go, przez co ten trafi na swoich umiejętnościach nadprzyrodzonych, co czyni go w wielu sytuacjach bezbronnych. Wypina jednak werbena działa niczym kwas.
Do szczególnych umiejętności wampirów należy zaliczyć umiejętność wpływania na umysł osobnika, który nie spożywał werbeny (roślina ta sprawia, że próby zauroczenia kończą się porażką). Siła fizyczna wampira jest większa niż człowieka, im wampir jest starszy, tym jest silniejszy. Cechuje je także szybkie a zarazem bezszelestne poruszanie się, co czyni je doskonałymi zabójcami.
Warto dodać iż wampir nie może wejść wszędzie. Nie może przejść przez próg domu człowieka, bez zaproszenia właściciela. Właścicielem domostwa musi być człowiek. W wielu przypadkach wampiry w czasie głodu pomagają sobie alkoholem. Wampiry to istoty bezpłodne.




WILKOŁAKI

Wilkołaki to byt który cechuje się możliwością przekształcania w zwierze, a dokładnie w wilka, który wyglądem nieco różni się od zwykłego mieszkańca lasu. No ale zaczynając od początku. Są dwie możliwości przejęcia na siebie klątwy wilkołactwa. jednym sposobem jest ugryzienie człowieka, a drugim jest przekazywanie to poprzez więzły krwi. Aby człowiek został wilkołakiem musi zostać ugryziony przez wilkołaka. Nie musi umrzeć by dokonała się przemiana, lecz zachodzi ona powoli, aż do pełni która jest głównym punktem zapalnym która doprowadzi przemianę do pełni. Ci co jednak mają w rodzinie wilkołaka, sami mogą odziedziczyć tą klątwę. Aby została ona "aktywowana" taka osoba musi zabić człowieka.
Wilkołaki cechują się agresywnością i porywczością. Także w ludzkiej formie,a  w pierwszych chwilach bycia wilkołakiem mają skłonność do przemocy, tak wielką że mogą nie panować nad sobą. Wilkołaki zmieniają się w każdą pełnie, a te starsze w większości wyuczyły się powstrzymywaniem przed tym, bądź zmieniają się w chwili gdy im pasuje. Na co dzień wilkołaki są zwykłymi ludźmi - żyją w normalnych domach, żywią się tak jak ludzie, czują jak ludzie. Werbena osłabia wampirów, natomiast Tojad, zwane także wilczym ziołem osłabia wilkołaki.
Podczas zmiany w zwierze, wilkołaki są bardzo silne, szybkie, posiadają zdolność bardzo szybkiego leczenia i zabliźniania ran, są również niesamowicie sprawne. Im starsze tym silniejsze, a ich siła podczas zmiany może się równać z wampirzą. Żyją nie dłużej jak ludzie. Ich ugryzienie jest śmiertelne dla wampirów. Jedną ze znanych umiejętności wilkołaków jest wyczuwanie kłamstwa w swoim rozmówcy.



LUDZIE
Jest to rasa która w liczebności góruje nad oba poprzednimi do kupy wzięte. Mimo iż jest to liczna grupa, to niestety ich jest to rasa uważana pozornie za najsłabszą, skazaną na litość wampirów, czy też wilkołaków. Otóż nie, jednak nim do tego dojdziemy, warto opisać od początku.  Krew ludzka jest głównym powodem, dla którego wampiry stają się dla nich śmiertelnym zagrożeniem, bo to właśnie ich krew jest pokarmem dla nich. W opisie człowieka nie ma co się rozpisywać, bowiem każdy z nas wie kim są ludzie, skoro sami nimi jesteśmy. Werbena jest słabością wampirów, lecz spożywanie bądź noszenie przy jej przy powoduje, że ludzie nie mogą być zauroczeni przez wampira, co jest mocną zaletą. Wielu ludzi nie ma pojęcia o istnieniu świata nadnaturalnego, czyli innymi słowy o wilkołakach, wampirach, bezdusznych i tak dalej. Ci którzy wiedzą, zazwyczaj specjalizują się w tropieniu i eksterminacji, by stać się tak zwanymi łowcami, czy pogromcami. Po śmierci człowiek staje się duchem, chyba, że miał w sobie krew wampira i dopełnił przemiany. Nie mają żadnych zdolności magicznych. Są oni często chronieni przez czarownice, siły natury również mogą grać na ich korzyść. Czarownice choć można przydzielić ich do kolejnej rasy, to jednak mimo wszystko to nadal ludzie z krwi i kości. Odpowiednio uzbrojony człowiek jest wstanie zabić nawet pierwotnego. Krew wampirza spożyta przez człowieka pozwala mu szybciej się zregenerować, jak i sprawia że staje się silniejszy.


Czarownice
Czarownice to osoby, które mimo iż żyją jak normalni ludzie, to są obdarzone nadprzyrodzonymi umiejętnościami. Ci którzy posiadają magiczne zdolności mają za zadanie stać na straży równowagi w świecie oraz zwalczanie zła, zakłócającego tę równowagę. Choć jest to rasa najbliżej do ludzi podobna, to magicy potrafią spowolnić procesy starzenia. Czarownice można uśmiercić tak samo jak człowieka. Może także umrzeć w chwili rzucania zaklęcia, bowiem każde zaklęcie wysysa z magika siły witalne, co może być śmiertelne. Aby mieć magiczne moce, jedno z rodziców danej osoby musi być czarnoksiężnikiem bądź czarownicą. Moc rośnie w czarownicy wraz z wiekiem, ale w przypadku gdy osoba ta trenuje. Do ich umiejętności zalicza się: rzucanie zaklęć, telekineza, przywoływanie ( przedmiotów, ludzi za pomocą projekcji astralnej, duchów ), manipulacja, sterowanie umysłem, kontrola żywiołów. Potrafią zaczarować biżuterię, by chroniła wampiry przed słońcem. Za główne źródło mocy magicznej uważa się typ magii, który wzywa pomocy duchów do zaklęć, jest to najbardziej powszechny sposób użytkowania mocy przez czarownice i czarnoksiężników. Istnieje również coś takiego, jak magia danego miejsca - magiczni mogą ją wykorzystać jedynie w danej lokalizacji, Czarna magia to typ magii, która czerpie z najgorszych emocji oraz pragnień czarownic siłę napędową, korzysta ona z mocy złych duchów, jest potępiana przez większość magicznych, za jej uprawianie może spotkać kara.


HYBRYDY

Jeszcze jest jedna rasa, która bez wątpienia jest grupą nikłą, a zarazem stanowi wyjątek, a te nie omijają nas nigdy. Są to hybrydy, połączenie wilkołaka, jak i wampira. Młody przedstawiciel tej rasy jest silniejszy od 500 letniego wampira, co powoduje iż te istoty są zagrożeniem dla wszelkich istot występujących na forum. Mogą się przemieniać w wilkołaka kiedy chcą, mają nad tym pełną kontrolę i nie muszą przemieniać się podczas pełni księżyca, jak to w przypadku zwykłych wilkołaków. Najstarszym, pierwotnym hybrydą, jest Klaus. Aby dopełnić przemiany w hybrydę wilkołak (bo tylko przedstawiciel tej rasy może być przemieniony) musi mieć w sobie krew hybrydy, następnie zostać zabity, a po przebudzeniu napić się krwi doppelgangera. Jeśli delikwent nie napije się krwi sobowtóra, wówczas umiera w olbrzymich bólach. Hybrydy mogą chodzić za dnia bez biżuterii ochronnej. Srebro zupełnie nie wpływa na hybrydy, broń zrobiona ze srebra może je zranić, ale po chwili rana się goi. Ugryzienie hybrydy ma taką samą moc jak ugryzienie wilkołaka, czyli jest ono śmiertelne dla wampirów. Hybrydy potrafią wyłączyć sobie emocje, dokładnie tak, jak wampiry. Rasa ta jest nieśmiertelna i przestaje się starzeć po przemianie. Potrafią wpływać na umysł człowieka, jeśli ten nie ma w organizmie albo przy sobie werbeny. Można je zabić pozbywając hybrydę głowy bądź wyrywając jej serce. Osłabia je zarówno tojad, jak i werbena. Drewniane kołki mogą skrzywdzić hybrydę, ale jej nie zabiją. By wejść do domu człowieka, hybryda potrzebuje zaproszenia, tak jak wampir.


Dostępność ras:
WAMPIRY: 0/15
PIERWOTNI: 2/5
WILKOŁAKI: 0/15
LUDZIE: 0/n
CZAROWNICE: 0/7
HYBRYDY: 0/0 Rasa tworzona fabularni, poprzez odpowiedni rytuał.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Opisy ras
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Zasady i opisy genetyk
» Isolde Weston

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: . :: Zasady Gry-
Skocz do: